Sondag 16/8

Hej alla, usch jag har vart sa sjukt dalig pa att skriva pa sistonde tycker jag, forlat forlat!
busy har jag vart och senaste veckan var jag ju i miami! anyway, nu kommer jag typ ihag natt som hant, jo jag firade min fodelsedag, det var kul, 20 bast, vi firade med tarta pa kvallen sa lite firande blev det, har bilder pa den sen. Fick ett presentkort fran familjen har, mycket snallt, kan anvanda det var som helst sa det kommer nog till anvandning.
Tack aven Linn for den fina presenten, hon och Emma kom forbi for lite tarta pa kvallen! Sen tack Jennie och sanna for paketet, jag fick det precis innan jag akte till miami, tack tack :) sen sa vill jag tacka for alla andra gratulationer jag fick och for alla presentpengar fran mina slaktingar, tack!

Sen till helgen blev det utgang och firande av min fodelsedag i New york, vi drog in jag emma och Liina, det var en valdigt rolig och intressant kvall haha, blev vip ocksa sa det var ju trevligt!
Sen vad har hant? barnen har inte camp langre sa jag har dem mest hela dagarna, det gar val bra med kan val vara lite trottsamt ibland nar de inte riktigt ar pa sitt basta humor, Men for det mesta har vi kul!

jaja no om det, nu till the big event: MIAMI!!! Seriously, det var huuuur kul som helst, ar sa ledsen och deppad over att vara tillbaka till greenwich, visst det var kul att traffa familjen, har saknat barnen, Caroline satte sig i mitt kna och kramade mig hart och lange, I love that little girl!! Anyway, vi akte tidigt forra lordagen, cassie skjutsade dit oss, vi kom dit och salen ar packad  med manniskor, var check in tog hur lang tid som helst, nar det var 15 min kvar till vart plan skulle lyfta stog vi fortfarande i kon till sakerhetskoll!!! Det var sa nara att de kallade pa oss i hogtalarna, vi sprang till gaten och hann precis. Val pa planet sov vi, bytte plan i  memphis och kl 12.15 var vi i MIAMI!! Vi tog oss en taxi som tog oss ut till miami beach, eller rattare sagt south beach, vilket ar the place to be in miami haha.
Vi kom tioll hotellet, vi fick oss ett skratt, gar in till lobbyn men far reda pa att vi ska bo i det finare nyare hotellet, oh yes tankte vi och foljde med mannen. Hotellrummet var valdigt fint, valdigt modernt och frascht!
Vi drog till stranden direkt, pa kvallen middag och sen kollade vi runt lite!
Sondag: Vi drog till stranden, jatte varmt, vi badade men det var typ lika varmt i havet haha, senare kom det fram en kille som var promoter, det ar dem man kan ga in med gratis till klubbar, vi skriver upp oss pa hans gastlista och vanmtar oss en kul kvall! Vi gar hem till hotellet fixar oss och gar till forfesten, vi ater middag och far oss nagra drinkar, sen kommer det en vit HUMMER limo och hamtar upp oss, vi aker till klubben nikki beach och gar in vip, kvallen var as rolig!!! kommer bilder sen fran hela semestern!
vi drar hem med taxi och far en god natts somn,
Mandag:vi vaknar sent, ater frukost, sen gar vi mot stranden, harlig och valdigt varm dag igen, valdigt varm, kl 3 pa eftermiddagen kanner jag att jag behover mer vatten och vi gar mot kiosken ca 100 m fran vara solstolar, det snurrar till men det blir battre sa vi fortsatter ga, vi kommer fram och jag hanger over kanten, sager till emma som var med att det kanns som att jag kommer svimma, vips sa vaknar jag upp pa marken av att emma sager:"madde madde madde" och slar mig lite pa kinden, det forsta jag sager ar:"jag s ju att jag skulle svimma" haha kanske inte det emma ville hora som var skrackslagen, (honhade aldrig sett nagon svimma forut, det hon sa till mig efterat va:madde seriost jag trodde du skulle do, jag tankte nej nu dor hon") Iaf jag ligger i sanden och vips sa kommer det en "rescue car", han hjalper mig upp, jag far satta mig i bilen och vi borjar snacka, han vill ju veta hur jag mar och vad som hande och sa, jag sager jag mar battre nu men jag har nog druckit for lite vatten, det sager han med och borjar forklara vad som hant med mig, sa jag far utegangsforbud den dagen och maste ga till hotellet och ta en kalldusch, Han varnade aven for "sunstroke" som hade vart mitt andra steg om jag hade valt att ga tillbaka till stranden efter att prata med honom, vilket inte lat speciellt trevligt sa jag tog hans rad och gick till hotellet, men forst i bilen sa sa jag att huvudet gjorde ont och aven under nasan, jag fick ett ispack och gick till hotellet, det visade ju sig sa att jag hade slagit i huvudet, sa senare pa kvallen gjorde nasan bara ondare och ondare, sen hade jag ont i den resten av resan, kundeinte rora den!
kul dag hoho!!
Tisdag:Stranden igen och jag och emma korde aven parasailing, vilket var hur kul som helst!!! verkligen!
Har bilder fran det som vi ska framkalla och sen kanske jag kan scanna in dem sa ni far se, sen blev det sol och bad, rebo holl sig under paraplyt sa mycket som mojligt eftersom hon inte vill bli morkare an vad hon ar, det var kul for hon sa hela tiden ni forsoker bli morkare och jag ljusare. Kvallen sa gick vi pa en valdigt fin resturang sa det blev dyrt, men vi hade sett alla dricka sana roliga drinkar dar sa vi ville ocksa testa efter det gick jag och emma ut, rebo madde daligt sa hon stannde pa hotellet, det blev Mansion och jag och emma gick ju forbi kon eftersom vi var tjejer, SWEET! Hel kul kvall,
Onsdag: onsdag, blev sol och bad igen! seriously sa var det hur bra vader som helst hela veckan, jag tror vi hade blixt en dag pa kvallen, tur hade vi! sen blev det nog subway till middag, budget efter gardagens ran till middag! Sen hade vi planer att ga ut med Sean(promotern) men det gick at pipan sa vi gick hem och la oss,
Torsdag: Idag blev det snorkeltur, vi gick till stallet och darifran akte vi minivan till key largo, vi gick ombord en bat och det kandes valdigt seriost eftersom det var massa dykare med pa baten, jag var valdigt nervos eftersom jag ar typ radd for allt, sa kandes det inte speciellt sakert att vara mitt i havet och hoppa i dar, men jag gjordet och det ar jag stolt over, sag masssa fiskar och vi har tagit masa bilder som kommer sen! rebo var ute i vattnet kanske 10 min sen madde hon daligt och spenderade resten av tiden hangandes over batkanten, och matade fiskarna!! Ja hon var sjosjuk, stackarn! Jag madde lite illa dar ett tag och jag bukar inte ha nagra problem, baten guppade ju inte lite den gick fran sida till sida, tror det var typ 6 personmer som spydde! Iaf sa akte vi tillbaka och var pa south beach vid 7-8, det blev middag och forfest pa buffalo's med Sean igen och denna kvall skulle vi till Bancroft, det sket ju sig eftersom vakten var norsk!!! sa det sog! Vi kopte med godis och gick tillbaka till hotellet, gick och la oss och mitt i natten (3 pa morgonen)vaknar jag av ett skrik och att manniskor brakar!, nu menar jag inte ett oskyldigt brak utan ett sant brak du blir radd over att hora, jag hor hur en man sager "i have a gun" eller natt om en pistol, jag freakar och gar upp laser dorren och forsoker lyssna, svart att hora fran deras "ghettoengelska" nej men inte for att ha fordomar men det var svarta manniskor som brakade, de holl pa till typ ty[p 5, jag planerade min flykt vag, funderad pa att ringa 911, seriost jag var jatte radd. Det visar sig att det ar hogljudda roster dar aven under morgonen nar vi gar forbi och staderskan vagade knappt ga in med nya handdukar! creepy!
Fredag: sista dagen och vi tog saklart vagen till stranden, vi var dar och njot av den sista dagen pa south beach, miami!
Sen akte vi hem, vi gick ut och shoppade lite sovenirer, sen drog vi en budget donken till middag, det gillade inte maggen saklart. Vi gjorde oss klara och sen gick vi till buffalos for en sista partykvall med seanieboy, eller seanibear som emma kallade honom! Vi gick till klubben BED, det var en riktig rolig kvall, basta kvallen pa hela resan, vi hade sakul!!! sen sa gick vi till hotellet runt 3 tiden, checkade ut och tog taxin till flygplatsen, checkade in och planet akte 6.15. Kom till greenwich runt 14.30 efter mellanlandning och taxi hem, sorgligt var det men vi hade iaf en hel skon vecka!
Bilder kommer fran resan har i veckan!!

annars sa jobbar jag ratt mkt denna vecka, allamina 45 h har de klamt in, men men det gar nog snabbt, hoppas jag iaf!!
KRAM pa er alla, saknar er jatte mkt!!! speciellt alla partypinglor efter mina kvallar i miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0