Fredag och antligen helg!

9 manader har jag varit har, 9 manader i USA, det kanns lite overkligt for mig for det betyder att jag bara har 3 manader kvar pa mitt ar som aupair! Jag kommer avsluta mitt ar runt den 16 november for att sen bege mig till kaliforninen for att mota upp min storebror Daniel, dar ska vi ha semester ett tag sen ska jag ta mig hemat i december!
Kanns overkligt att jag kan borja prata om min hemresa, den har alltid vart sa langt borta..

Veckan har iaf vart bra, vi har vart och badat vid poolen och vi har vart pa stamford mall, vi har vart och tagit hal i christinas oron, vilket har varit veckans amne, mycket grat runt detta har det varit, usch den flickan ar varldens drama queen ibland, forstar inte hur hon orkar, jag gjorde vad jag kunde for att hjalpa iaf. sa nu har hon tagit ut ena for att fa det att vaxa igen och ta ett nytt, det blev inte sa bra pa det ena orat!

Sen idag slutade jag kl 12.30 vilket var as skont, sa hjar mest slappat hela dagen och aven hunnit med att snacka med lillbrorsan vilket var ett tag sen, det var kul att catch up medhonom, han har aven gatt in i malbrottet lite vilket jag sjalvklart tycker ar kul och sa har han aven vaxt mer sa nu ar han inte lika lang som mig utan nu ar han LANGRE an mig! sen pratade jag med mamma ocksa, trevligt, fick reda pa att hon ska borja silversmede eller natt dar man gor smycken, vilket jag tycker ar toppen, good for you mom! Ja en annan liten nyhet ar val att mammsen, pappsen, martin, moster agneta och patrik kanske kommer hit och halsar pa i oktober innan mitt ar ar slut, det ar vad jag haller tummarna for just nu! Sen hann jag aven med ett langt samtal med min ibbi (darav Jennie) , jate kul var det, saknar henne thats for sure, sa jag hoppas vi kan matcha varann pa skype snart igen!

sen ikvall blir det avskedsmiddag for anja som aker hem snart, sen imorn bitti kl6 ska jag skjutsa Lina till JFK for hon ska till kalifornien! Helgen annars blir nog ratt lugn, ska nog mest slappa, ska kanske blir regn sa blir nog inte beachen iaf, kanske ska jag soka present till bror min eftersom hans fodelsedag narmar sig!
Jaja nu xska jag nog ga och ta mig en slice av dominos pizza som familjen bestallt!
ADJO!

Kommentarer
Postat av: amanda

kanns bade som du akte nyss och som att du varit dar hur lange som helst, sjukt. men sa du kommer hem till december iaf!? :D:D

2009-08-24 @ 10:46:20
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0