Helgen ar over ocn nu vantar mordarvecka!

Hejhopp, nu ar helgen snart over, tragiskt! har knappt gjort natt heller men det ar skont att bara slappa ibland. I fredags kvall var vi hemma hos Kim for en avskedsmiddag for henne och Anja som aker hem, det var trevligt, blev hemlagade pizzor och cupcakes, Anja aker hem imorn, men jag och emma drar nog upp pa storsjoyran nasta ar om hon ar hemma da!
 Familjen hade aven hyrt bat och akte ut med den med deras vanner igar(lordag), jag var dock inte inbjuden vilket sog ratt hart for jag hade garna foljt med! Jag gick iaf upp5.30 igar morse for att kora Lina till JFK,hon ska ivag till kalifornineni och ha semester! Efter det korde jag tillbaka till greenwich komhem och somna om igen! sen var huset tomt sa jag titta pa film tills emma, moa och stephani kom och hamtade upp mig, vi akte till marshalls, ja de har billiga grejer dar, hittade ett par hoa skor, men jag holl hart i mina pengar. Vi gick till DWS hittade annu ett par heels, men holl i pengarna, stolt var jag efter det! det blev dock ett par ballerina skor, men det behovde jag faktiskt.

sen blev det hem, tittade pa 10 things I hate about you serien pa datorn och kl 7 borjade jag jobba, soft var det, vi tittade pa dr dolittle sen sa kom typ cassie och chris hem, de var ute pa middag for det var deras brollopsdag igar, 17 ar har de varit gifta, det betyder att de gifte sig nar det var 23, jag trodde inte de vart gifta sa lange, men grattis till dem sa jag! Idag akte jag till gymmet i nagra timmar sen kom jag hem pratade med Daniel ett tag, var ett tag sen sa var kul! pa fredag ska vi aven planera var resa vi ska gora i november. sen pratade jag aven lite med mammsen! Resten av dagen har jag suttit och vantat pa att leslie min mexikanska van ska ringa nan gang, hon har en tendens att dra ut pa tiden en del, hon sa runt 1-2 och nu ar klockan snart halv fem, man kan inte annat an att skratta, men hoppas hon ringer snart!

Sen blir det en mordarvecka som kommer, Cassie aker bort for jobb i 4 dagar, sa jag har barnen fran morgon till kvall varje dag man-tors, trott kommer jag vara! men jag jobbar bara 9-12 pa fredag och sen har jag huset for mig sjalv hela helgen, hoppas pa fint vader sa vi kan aka till poolen iaf! Hoppas aven pa utgang nasta helg, skulle vara kul men vi far se,

Kommentarer
Postat av: amanda

10 things I hate about you serien? Va, finns det som serie nu ocksa? Bra?

2009-09-01 @ 14:35:12
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0