090702

Torsdag idag, snart slut pa denna vecka med, skont! Veckan har varit bra, har inte jobbat allt for mycket, hangtlite med Linn och Emma sa det ar bra!
Idag borjar jag inte jobba forran 1;45 sa jag ska dra ivag till gymmet har inom kort. Apprapa det har med gymmet, sa ar jag medlem pa det billigaste gymmet i stan typ, YMCA! Det kostar mig ca 320 kr i manaden, och det ar billigt har i greenwich! Men det ar sa att jag inte ar hel nojd med det, for gymmet ar litet och sen sa ar grupptraningarna inte speciellt bra, har dock bara vart pa 2 st. Sa jag har kannt att jag vill hitta ett nytt gym, och i veckan sa pratade jag med Linn och hon hade ett gym hon ville kolla upp, sa vi akte dit och det ser bra ut, valdigt stort gym och det ser ut som att de har valdigt mycket bra grupptraning ocksa, men da kostar det 63$ i manaden, vilket anda ar 508 kr i manaden.

Det ar ratt mycket pengar, plus att jag inte kommer ha kvar simhallen da. For pa YMCA kan jag simma vilket jag inte gjort pa senaste tiden men jag tankte ju borja, kanske inte berattade det men jag hade simlektion med Rebecka (barnet Lina tar hand om) och efter det sa tankte jag att jag skulle simma nagra langder, seriost!! Vet ni hur jobbigt det var alltsa om man jamfor hur det ska vara, det ska inte vara jobbigt att simma typ 400m men jo for mig var det de. Och jag vill inte ens tanka pahur dalig min teknik maste ha blivit, jag kunde verkligen tanka mig Leo(min gamla tranare) sta pa kanten och skratta at mig, sa dalig har jag blivit. Sa pga av det sa vill jag ju borja simma igen, det ar ju hemskt att det forsvinner sa snabbt! Det ar ju aven Sm i sverige denna vecka, satt och kollade Livetimingen igar och det ar sa sorgligt, jag valde sjalv att sluta men varje gang mina favorit tavlingar ska ga av stapeln sa jkan jag inte hjalpa att kanna mig valdigt nostalgisk. Vem vet, jag kanske gor annu en come back i framtiden, hoho den var bra!
Ja ja som ni kanske kan forsta sa ar jag lite kluven just nu, vet inte riktigt vad jag ska gora. Sen har jag ju bara 4,5 manad kvar har och jag tanker att jag kan sta ut med YMCA och spara mina pengar infor min resa i nov/dec. vi far se!

Ikvall skajag nog traffa Linn for att laga mat, vi ska gora en laxpasta som vi har pratat om sjukt lange haha. Nu ska det antligen bli av. Sen ar det aven utrostining av so you think you can dance, mycket viktigt att folja.
Sen kan jag ju beratta att detta ar forsta dagen pa atta dagar min mage mar relativt bra, jag kan ju nog inte ens borja forklara hur bra det kanns. Jag ska kolla upp min sjukforsakring ocksa och se om det ar ens en ide om att ga til doktorn, vilket det nog inte ar, som jag skrev forut sa ar det stort dyrt med sjukvard har, en av anledningarna varfor jag inte vill bo har i hela mitt liv, eller ja om jag var rik!
Sen sa har vi alla au pairer fatt loneforhojning haha den ni :P istallet for 176 i veckan sa kommer vi fa 195 eller natt, soft det ar typ 80$ extra varje manad, kanns bra!
NU har jag aven fatt tillbaka pengarna fran anr jag skulle boka min miami resa, sa den maste vi nog boka innan nasta vecka!

Ihelgen ar jag ledig sa det blir nog firande av 4th of july da, ska bli riktigt kul, vi far se om jag aven kan folja med ut med Lina och hennes vardfamilj pa deras segelbat, skulle vara sjukt kul :) Men jag jobbar fre kvall sa det gar nog inte, vi far val se, skriver i helgen och berattar om det.
Iaf om nan simmarvan gar in som simmar SM och laser detta sa sager jag bara : LYCKA TILL!!!
Hade bra, KRAMKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0