Fredag!

Det blev  lite firande av 4 juli har i helgen, celebrating the independece day so to speak, Jobbade bara fram till kl 2 pa fredan, sa halv 3 kom Lina och hamtade upp mig, vi drog en bagel och sen kate vi hem till henne. Jag glomde min vaska pa donkindonuts sa vi vande och korde tillbaka, den var kvar som tur var.
Sen hem igen till LIna, fixade sallad och akte ner till riverside yachtclub, jatte fin batklubb for alla rikemansnissar! Dar gick vi ner till Georges segelbat, vantade pa han med en annan kvinna som hette margarita, hon var valdigt trevlig, fick berom for min engelska igen, alltid lika valkommet. Blir jatte glad varje gang.

Iaf sa till slut kom George och han van och vi kunde aka ut. Jag som absolut inte kan nagot om batar var nog inte till nan storre hjalp men jag njot av utsikten istallet, vi akte till Elins bat (Linas vardmamma) och hon och Rebecka(barnet som Lina tar hand om) och hennes van hoppde over till var bat och vi seglade ivag! Det var roligt och jag som inte har seglat pa urminnestider njot verkligen. Sen efter ett tag sa akte vi tillbaka til Elins bat som var ankrat i hamnen, vi gick over och satte oss i hennes bat for dar blev det middag och mys och tittande pa 4th of july fyrverkerierna. Jag at steak och smakade aven pa lite svardfisk. Gott var det, till efterratt blev det en brownie. Fyrverkerierna var jatte hatiga, vi sag tva olika pa valdigt nara hall men sa sag man massor av andra runt om.
En mycket trevlig kval maste jag saga och jag var mycket glad att Elin bjod in mig,
Har ar lite bilder fran baten,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0