Lordag 25/7

Forst av allt, congratulations Leslie :) ja hon fyller ar idag men hon ar pa semester i chicago. Sen sa skulle jag vilja beratta om hur mycket jag grat i torsdags morse nar jag sag mitt inspelade avsnitt av "so you think you can dance", seriously, dansen som Ade och Melissa dansade, det var sa vackert och starkt att jag kunde inte halla mina tarar tillbaka. De portratterade ett par dar kvinnan kampar mot brostcancer, ja och battre blev det ju inte nar juryn skulle saga sitt och de sitter och storgrater typ, ja tararna rann, jag fick rysningar nar jag sag det, Har har ni den iaf:


Jag ville ju kopa biljetter till deras tour, men det verkar ratt kort, men vi far val se.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag var också tvungen att kolla det nu, och jag började fan också gråta. sjukt fint ju! miss youu!

2009-07-28 @ 07:21:05
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Hej madde!!

Hoppas du har det bra!!! Passa på att njuta nu!! Har du fått paketet från sanna och mig?? Vi skickade det för någon vecka sen.. Vi skrev dock fel vikt så jag vet inte om det kom fram!! Du kan väl maila mig och berätta om du fått det än :S. Kram

2009-08-12 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0