mandag!

Ny vecka, dalig start! Ja som ni alla vet sa ar ju christina sjuk, hon har ett virus och har haft feber sen i torsdags natt, idag var det battre men jag var tvungen att vara hemma  med henne eftersom febern var inte helt borta. Lang dag och sjalvklart en dag som denna sa bestammer min mage att jag ska ga runt och ha ont i den hela dagen, min vanliga magont som jag alltid haft, har vart minst sagt irriterande men men var ett bra tag sen sa det var val pa tiden tyckte val maggen. Anyway vet inte om jag berattade det attt Cassie blivit sjuk ocksa, ja igar hade hon ont i hela kroppen och tillkvallen lag aven hon i feber, kanns kul att vara i detta hus nu. Hon gick till doktorn idag och hon har influensan, min forsta fraga var saklart har du svininfluensan, da sa hon att de kollar inte upp om du har svininfluensan langre bara for att det ar sa manga som far den, sa hon kan ha svininfluensan eller bara en vanlig influensa, men anda lite orolig blir man ju, jag vill inte bli sjuk!! Sa vi har kort med bakteridodande medel pa dorrar och saker som Cassie har tagtit pa, ratten och vaxelspaken i bilen korde jag aven pa, Nu far jag bara hoppas att jag inte far det! peppar peppar!

Annars har jag precis slutat efter en 12 h jobbdag med magont, ni kan ju tanka er hur skont det ar, nu kan jag iaf lagga mig och jag behover inte tanka pa 2 ungar. Ja imorn blir det lugnare iaf, jobbar mellan 8-9 pa morgonen sen blir det nog gymmet och sen borjar jag igen runt 2 pa eftermiddagen. Annars tror jag att veckan kommer bli ratt lugn.
Igar var jag pa bio med Lina, vi sag "taking of pelham 123", den var ratt bra, lite laskigt med tanke pa att den utspelar sig har i nyc och att man kanner igen sig och vet exakt vart allt hade och att det var pa tunnelbanan.
Nu langtar jag ocksa valdigt valdigt mycket efter min forsta semestervecka pa mer an 8 manader, Miamiresan ar om ca 4 veckor och det ska bli sa skont och kul, nu far vi bara hoppas att vadret inte ska bli daligt da!

AAh jag kan bli sa irriterad pa mig ibland, jag sak alltid halla pa och tanka, "tank om", eller halla pa och alta saker som redan hant som jag anda inte kan andra pa, eller tanka pa allt som kommer ska handa i framtiden, eller att jag maste bestamma vad som ska handa. Det kan aldrig vara sa att jag struntar i all;t det och bara ar har och nu, Lever mitt i nuet har i greenwich, jag tycker det ar jatte jobbigt, vet inte varfor jag gor sa. Det ar val sakert manga som gor sa men det ar sa dumt. Nu har jag angest over om jag vill aka hem, eller om jag vill stanna fast jag vet ju att jag inte vill stanna men da far jag angest over att jag inte vet vad jag ska gor nar jag kommer hem, baaah hatar det! Men men jag har mina ideer, men vi far se vad det blir.

till helgen blir det nog Six Flags, ett stort nojesfalt i new jersey, hoppas att det blir en trip dit, skulle vara kul att aka masssa karuseller. Btw brorsan, om du ska komma hit senare sa maste vi borja kolla vart vi vill aka och sa, for jag fick mail om att jag maste bestamma hemresedatum inom nan manad. Aja vi hors nar the family is back,

Hade bra alla, nu ska sysselsatta mig med avsnitt av olika serier eftersomjag antagligen inte kommer fa mkt somn inatt.

Kommentarer
Postat av: Eagle P

DEt fixar vi! synbs på skype när morsan kommer hem, och du vad önskar du di`? nått specciallt?

2009-07-17 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0