Miami bokat!

Hej alla glada, eller iaf sa ar jag glad igra for runt 11 igar kvall bokade vi antligen varan miami resa, haha vi aker den 8 augusti och kommer hem 15. Nu far vi bara hoppas att det inte ska bli orkan da sa vi inte kan aka. Anyway, det blev iaf south beach, the place to be in sa att saga. Hotellet var valdigt mordernt och designaktikt, inte vad vi tittat pa tidigare men efter mycket letande kande vi att va fan vi tart. The Penguin hotel, man hor ju pa namnet att det kan ju inte bli mer an lyckat haha. Vi sag bilder och det ser ratt nice ut iaf. Bra pris blev det ocksa.

Annars ar det ju fredag idag igen, vilket alltid ar valkommet. Jag kan inte fatta hur snabbt veckorna gar, jag kommer typ vara hemma snart! Btw sa sajag nog inte det men i tisdags sa pratade jag med Cassie och berattade att jag inte kommer stanna mer an ett ar, det var valdigt jobbigt eftersom jag inte kan berattta saker utan att borja grata. Fick ju cassie att dra nagra tarar okcsa, nu har jag iaf sagt det men kanns inte battre for det. For om jag ska vara arlig sa vill jag stanna men samtidigt vill jag aka hem och gora nagot nytt. traffa alla mina nara och kara. Jag har aldrig vart ivag fran mamma, pappa, martin och daniel sa har lange och det ar valdigt jobbigt vissa dagar. Men vi har ju skype, tack for det! En annan sak med skype ar att jag nu installerat det pa min itouch sa nu maste jag bara kopa en mic sen ar det klart, haha sa da kan jag ringa fast jag sitter i vardagsrummet, YEES! Lina som tipsade mig, sen sa snackade jag aven med Amanda (b) har om dagen, mycket trevligt, riktigt skont att prata med ens "gamla" vanner eller alltsa alla mina vanner fran hemma som kanner mig sen ar tillbaka. Har ar det ju anda att de flesta fortfarande lar kanna mig. Sa alla andra , Sanna, Jennie, Majsan och vilka fler nu som har skype, vi maste snacka ocksa, kom ihag, runt 17.00-20.00 brukar jag vara inne svensk tid!


Nog om skype, jag kan aven beratta att Carolina (min kusin for er som inte vet vem det ar) komer hit och halsar pa i september, namligen 16-23! Ska bli jatte kul :) jag langtar redan och jag har sparat sex&the city touren sa den maste vi gora och aven kaka pa aquavit, det blir iaf great!


Hmm vad kan jag mer beratta, ja ihelgen blir det nog frihetsgudinnan, de har oppnat hennes krona igen for forsta gangen sedan 9/11 alltsa sedan world trade center! Sa vi ska se om vi kan boka sa vi kan aka upp och se NYC fran den, coolt! Sen hoppas jag pa att vi aker till clubben idag for det ar jatte fint vader, sa ska foresla det men Christina har swimmers ear sa jag vet inte. Ar sa trakigt om man ar inne hela tiden nar det typ ar 30 grader eller sa utomhus.

Sen ikvall blir det nog traning, och sen beachen for lite grillning, mys! Tar lite bilder och visar sen. Hade bra puss puss

Om mamma,pappa och martin laser detta sa hoppas jag att semester ar bra och ni har det trevligt!

Och just det om 18 dagar fyller jag ar, 20 bast blir man da!! kanns bra eller inte har typ 20arskris hahaha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Maddo! Hur är det ? Jag mår bra. Är i uppsala just nu. Ska på en inflyttningsfest som min kompis har. Så skönt att vara i lägenheten igen. har saknat den. Igår va ja med amanda B, Anna Sara o Sanna sen gick vi till Pluto. Det va helt okej. Ja dansa typ med adam hela kvällen =). Mamma är i serbien med mormor. de ska vara där i en vecka till. Jobbet går bra. har gjort 4 veckor och har 4 veckor kvar. Jag har klippt mig, Blev jättenöjd för håret va så slitet innan. nu är det solblek och fräscht igen.



Idag vid lunch så sa sanna till mig: "Du ja drömde om madde inatt. ja drömde att hon hade kommit hem." Känns så konstigt att inte ha dig här i sommar. Saknar dig massor. Det hade varit så roligt om du hade varit med oss igår. Vi får ta igen alla utgångar när du kommer hem :) .



Nu ska jag fixa mig. vi ska grilla så måste hinna till affären. Puss

2009-07-11 @ 16:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0