Six flags, more fun!

nu ar det tisdag och vart fin fina vader har gatt over till regn idag, typiskt!
Men men, det blir val att spela kort hela dagen med Caroline nar hon kommer hem. Hon ar namligen besatt av vandtia numera och inte poker. Men det av val kul, de forsta tjugo gangerna vi spelar det, men hon trottnar aldrig haha.
Igar sa kom hon hem och det var jatte fint vader sa vi akte till poolen, hon och jag! Mys var det, hon blir battre och battre pa attt simma ocksa. Vi ovade lite benspark, hon ar varkligen en naturbegavning for hon gor jatte fina sparkar men vi ahr knappt ova natt :) sen lekte vi mest och ust det, vi simmade over till den "djupa" delen och dar skulle hon forsoka nudda botten, askul! "one two three" hon dyker ner spratlar jatte mkt och komer saklart inte ner till botten, hon kommer upp tar ett andetag och sager "not this time, lets try again, one two three" hon kommer upp igen "lets try again" sa sot och hon andas typ inget sa till slut var jag tvngen att lara henne att hon maste halla ben och armar still och bara blasa ut luften, da klarade hon det och kommer upp jatte glad och sager "i did it". Sen skulle vi ga och duscha och det var morkt i duschen for lyset hade gatt sonder, sa vi duschar anda, hon gar in i en och jag i den andra och da star hon dar och babblar "madeleine this is so cool, its so dark isnt it?" "yes caroline it is dark" Caroline: "Oh my gash this is so cool, its like showering in the night!"

Btw sa ar alla friska i familjen nu, tack och lov, och jaghar annu inte insjuknat!
Om jag ska sammanfatta min helg ocksa, sa var den kanoners!
Lordagen blev det stranden hela dagen med Lina, vi badade aven 2 ganger for det blev for varmt, de var aven sandslotts tavling pa stranden och det var typ "konstnarer" dar och gjorde grymma konstvark i sanden. Tog tyvarr inga bilder dock!
Lordagkvall blev det jobb och denna gang gick det ratt bra, inte en enda tar fran Christina och hon ringde bara fem ganger innan hon skulle lagga sig, sa nojd med det! Sen tidigt i sondags morse gick jag upp gjorde i ordning mig sen akte jag och hamtade upp Emma, vi tog oss till taget, motte Lina pa taget akte in till grand central och gick mot bussen som skulle ta oss tilll sixflags. Vi kom dit precis nar det oppnade, perfekt! Dagen var klockren, jatte kul verkligen, vi akte typ bara bergochdahlbanor och dem var hur roliga som helst och aven lite laskiga sa pa slutet av dan var jag alt lite hes av allt skrik. Toppendag iaf och dit atervander jag garna snarast, billigt var det med, alltsa biljetten!

Nu ar det bara 3 veckor kvar till miami, ska bli stort skont att fa aka ivag och ha semester, can't wait! Sen sa fyller jag aven 20 bast om en vecka, sa om ni inte uppmarksammat det an sa ar det bast ni gor det, for det ar ju typ the event of the year, sa att saga! NU har jagaven fatt hem brev om att jag maste bestamma nar jag ska aka hem, baah laskigt! Innan den 18 augusti maste det vara bokat och klart, sjukt ar det! Men vi hors snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0