Boston bilder



Kommentarer
Postat av: Jennie.

Hej Madde... Kul att du får löneförhöjning!! Det är alltid välkommet=). Ditt mail är på G.. ska bara vänta tills det finns nå nytt å berätta tihi.. Idag tog jonas SMGULD !!!! helt sjukt!! =D. Det är han verkligen värd. Förstår att du tycker det är jobbit å simma jag simmar bara 2 ggr i veckan nu de senaste veckorna och ja är helt slut efter att ha simmat med t1 och försökt hänga på. man tappar teknik å styrka jättesnabbt. :( . Jobbet går bra.. Håller på och hanterar ABBs interna fakturor och har jobbat med det i 3 veckor. har 5 kvar. Ska klippa mig imorron och slinga tror ja.. har inte riktigt bestämt mig än.. Det är konstigt att inte ha dig här i västerås.. flera dagar har ja tänkt.. åhh en sån här dag skulle varit perfekt att va med madde =) . Men så kommer ja på att du inte är här

2009-07-02 @ 22:49:39
Postat av: Jennie.

På lördag ska ja va fyllechaffis åt mammas å pappas vänner när de ska hem så då blir det lugnt men imorron tror ja att ja ska ut på krogen. jag sanna och två av hennes vänner va på BMB förra fredagen och det va jättekul att få dansa å så. hmm.. kommer inte på nå mer intressant just nu men o ja kommer på det sen så skriver ja det i mailet =) . Saknar dig MASSOR madde!! Tycker du är jätteduktig och modig som vågar åka själv till USA och jobba där så länge!!!! KRAMAR

2009-07-02 @ 22:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0