Torsdag v26

Denna dag borjade samst, jag kan saga det att jag hatar alla overklassmammor i denna stad som tror att det ar sa bra och tittar ner pa alla som inte har mer pengar an de. Annu mer tittar de ju ner pa en fattig au pair haha, vilket jag kan leva med for de lever i den mest ytliga varld som finns, dar det snackas skit om alla sa fort det hander natt, det enda det handlar om ar att ha ratt skor, ratt vaska, ratt bil, storst hus, dyrast hus, sa mycket saker som mojligt att visa upp. Vara medlem i alla klubbar som gar, arrangera massa event. Ja det ar lite vad alla housemoms gor har.
Har denna ilska just idag for jag traffade bitchmamman nr1 idag!!
Ian ar JTs kompis och hans mamma ar nog storsta bitchen jag traffat och har aven fatt hora det av min vardforaldrar.
Iaf sa akte jag och skulle lamna JT hos Ians hus och nar man kor in sa ar det en lang infart till det stora huset och dar man kan vanda stog en bil, sa jag fick parkera innan man kom dit, det var som en liten parkering vid huset. Jag tar ut JTs hockeyvaska och fragar om han ar ok, han sager ja och gar mot huset, efter typ 1 min nar jag ar i huset sa kommer mamman (bitchen) ut gaende med en vaska i handen, jag tanker att hon kanske sak lagga in nagot i bilden som stod bredvid mig. Jag backar ut och gor en sakallad vink till henne och jon gor det samma, nar jag precis satter foten pa gasen skriker hon till och jag tanker, "OH no, det har var inte bra"
Jag oppnar dorren och hon borjar:
bitch: "Do you think I was walking out here for fun?"
Jag: "no i thought you were going to the other car"
bitchen: "thats not my car"
jag"ok"
bitchen; "Iwas walking out here so I could give you this bag, its some stuff for Ian because he's spending the night at your place"
Jag: "i know"
Bitch: "so I'm going to put this in the car cause I want you to take it into the house"
Hon satter vaskan dar och smaller igen dorren!och vander sig om och gar...
Jag menar nu nar ni laser det kanske det inte later bitchigt, men jag kommer inte ihag exakt vad hon sa for jag blev sa paff. Men tank er den mest bitchiga attityden och med lite ilska i rosten och en kvinna som bara vill satta dig pa plats.
Jag borjade saklart grata nar jag korde dar ifran, ja det var val inte den basta dagen for mig att traffa henne pa, aah jag blev sa arg, jag menar bara for att hon fick ga 50 m extra och att jag inte visste att jag skulle fa vaskan behover ju inte hon vara sa otrevlig. Usch vad jag inte gillar henne!!! Jag sag pa henne forsta gangen jag sag henne och hur hon pratade att hon ar inte trvlig, cassie och chris har ju sagt det flera ganger , "she can be a real bitch" och att hon ar jobbig att vara till lags. Men for den lilla grejen fick jag det dar, nej om jag bara hade plockat fram bitchmaddo dar och svarat tillbaka, men svensk som jag ar sa tar jag ju bara emot skiten!

Jaja, nu ar jag ledig i 4h typ sa ska gora lite arenden och sa, prata med mamma ska jag nog gora ocksa!
Sen btw sa ar min mage kanske jattedalig ocksa, jag har sagt till  mamma i 4 veckors tid att min mage ar dalig , men det blir inte battre. De tva senaste dagarna har vart hemska, och igar tyckte jag riktigt synd om mig sjalv, lite patetiskt var det men man far gora det ibland. Nu ska jag nog kontakta min conslour och se vad hon tyckter om ett sjukhus besok eller om hon tycker det ar bortkastade pengar, det ar ju inte sa att jag vill betala 1000$ vilket det latt blir, alltsa 8000 svenska kronor. vi far se, magen ar lite battre idag men fortfarande inte normal!

Annars sa skulle jag akt ut till hamptons i helgen till the solomons lyxvilla men nub verkar det som att de inte behover mig i helgen. Skulle vara kul att aka dit eftersom det ar dar alla New york bor har sina lyxvillor! men men en annan gang kanske.

Pussochkram halsningar bitchmaddo!


Kommentarer
Postat av: Eagle P

det är bara att söga: do you want a smack in the face? :P visa bilder madde! /bror din

2009-06-25 @ 22:08:23
Postat av: amanda

haha jaa du skulle plockat fram bitchmaddo, allas vår favorit!! :D

2009-06-26 @ 12:26:35
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0