Torsdag!

Nu sitter jag har sjalv, har lyckats dumpa alla barn pa olika stallen, ratt soft for mig, for nu blev det nagra timmar dar jag kunde slappa och gora vad jkag vill. Snart ska jag ivag och hamta Caroline, ho ar pa balett lager, varje dag i 3 h. Sa sen kommer campbell och leker med henne sadet blir latt for mig det med.
Nar jag kommer hem sa ska jag nog stada huset ocksa, vet att det inte ar min uppgift men det ser forjavligt ut nu allta, smulor och klader och leksaker och ja det ar en enda stor rora.
Sen ska jag fa christina att ga pa simningen men det kommer sakert inte handa for det regnar som satan just nu!

Igar gick det bra, var ute och korde bil mest hela dagen kanns det som, hamta, slappa av, hamta! Vi bakade aven svenska kanelbullar, det gick ju inte jatte bra. de blev heller inte allt for goda men sa brukar det ju bli nar jag ar i koket!
Just nu sitter jag aven och tanker pa vad jag ska ha pa mig pa midsommar, vet verkligen inte. Hoppas ju pa bra vader sa man kan ha klanning. Vi far se, det blir iaf battery park pa manhattan med midsommar firande dar sen kan det aven bli utgang men vi far val  se om det gar. Jag hoppas iaf, kanns verkligen som att jag behover en fun night out! Ska ta bilder och lagga in dem ocksa sa ni far se hur vi hade det.

Nu ska jag nog aka till banken och satta in pengar (lon fran forra veckan), sen hamta Caroline.
Jag undrar vad jag ska ata till lunch idag? hmmm finns ju inte mkt i det har huset som jag "kan" ata!
Vi hors snart igen! Btw sa jag det forresten att jag snakcade med Amanda pa skype i helgen, det var jatte kuol och ska nog ringa henne snart igen nar hon kommer hem efter midsommar, kul att prata av sig och hora vad som forsigar i vasssan! saknar na saklar!

Pussspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0