Knoxville, TN

Just nu sitter jag i mattias lagenhet i knoxville, vi ska ivag pa fest snart tror jag, natt firande. Det ar aven mattias fodelsedag, sa grattis till han! Jag kom hit i fre, och seriost jag hatar och flyga i detta land! Jag kommer till white plans, mitt flyg ar forsenat 10 min, jag tanker det ar lugnt, jag vantar jag vantar, jag ringer till cassie och borjar bli lite halvstressad. Mitt plan lyfter ca en timme for sent, sa jag sitter lite orolig pa planet och tanker att jag kommer missa mitt andra flyg, jag kommer in till gaten och har 15 min pa mig att ta mig till nasta plan. Da maste jag vanta pa min vaska ocksa, jag far min vaska och har ca 10 min pa mig, da tror jag ju att planet ska vara i narheten men icke!! Jag far springa jatte snabbt och kommer i sista sekund, kvinnan var ju lite halvsur men jag var glad att hunnit med planet. KOmmer in pa planet och vad hor jag, jo da har de ingen plats kvar for mig, de hade overbokad planet. Det gar inte tanker jag, jag sa det att det kan inte va sant. Men da har de en plats kvar, bara en kvar, och vart var den, jo i forsta klass!! hahah och den fick jag oh yeah! Sa man satt forsta klass, sa det klandes bra men gladast var jag bara over att fa vara pa planet. Jag kom till knoxville och mattias kom och hamtade upp mig, sjukt lange sen jag sag honom sa det var kul!!

Sen igar sa var vi pa american football, seriost det var grymt!! askul! Sen efter det blev det vila och fest till kvallen, skulle ju bli utgang men blev houseparty hos mattias istallet, det var en intressant kvall inte minst valdigt kul! Sen sa har vi bara tagit det lugnt idag, mattias har vart ivag och nollat alla freshmans idag sa jag umgicks med tva andra tjejer som ar pa besok, riktigt trevliga faktiskt.
Kommer med mer uppdatering efter jag kommit hem eller natt, nu ska jag nog gora mig i ordning och tagga infor annu en fest! Livet ar en fest eller hur ar det? haha Hade bra, maste ju aven beratta att det ar ca 1,5 vecka innan min kusin kommer pa besok ocksa, kommer bli sa javla kul!!
Vi hors snart, kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Längrat tills du kommer hem!!

2009-09-18 @ 13:55:39
Postat av: Amanda

vad sägs om lite update här maddox?

2009-10-11 @ 23:21:51
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/
Postat av: Marie

Nu är de på väg. Hoppas ni får det riktigt superkul. Förstår att pappa har svårt att vara utan husvagnen men vi på Talltorp håller tummarna för att det kommer att gå bra. Själva har vi städning på till helgen så det var ju passande att besöka storstaden just nu:)

Ha det så bra och ha en skön semester med familjen och senare Daniel

2009-10-20 @ 22:34:41
Postat av: Marie

Nu är de på väg. Hoppas ni får det riktigt superkul. Förstår att pappa har svårt att vara utan husvagnen men vi på Talltorp håller tummarna för att det kommer att gå bra. Själva har vi städning på till helgen så det var ju passande att besöka storstaden just nu:)

Ha det så bra och ha en skön semester med familjen och senare Daniel

2009-10-20 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0